Julkaistu 05.03.2020 klo 16.02

Terrafamen vuoden 2019 taloudellinen katsaus julkaistu

Terrafame Oy:n taloudellinen katsaus vuodelta 2019 on julkaistu tänään. Taloudellinen katsaus sisältää toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen (FAS) tilikaudelta 1.1. – 31.12.2019.

Terrafame on lisäksi julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2019 sekä toimielinten palkitsemispolitiikan.

Julkaistut dokumentit ovat tämän tiedotteen liitteinä pdf-tiedostoina ja ne ovat saatavilla myös osoitteessa www.terrafame.fi.

Viestintäjohtaja Sanna Päiväniemi, Terrafame Oy, 020 7130 800 (vaihde), sanna.paivaniemi(at)terrafame.fi

Taloudellinen katsaus 2019, sisältää toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen (pdf, 4 Mb)
Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2019 (pdf, 2 Mb)
Palkka- ja palkkioselvitys 2019 (pdf, 2 Mb)