Julkaistu 18.02.2020 klo 08.33

Terrafame Oy:n tammi-joulukuun 2019 tulos julkaistaan 21.2.2020

Terrafame Oy julkaisee tammi-joulukuun 2019 tuloksen perjantaina 21.2.2020 noin klo 9.00. Tiedote on julkaisun jälkeen luettavissa yhtiön internetsivuilla www.terrafame.fi.

Suomenkielinen webcast-tiedotustilaisuus medialle pidetään samana päivänä klo 13.00. Tilaisuudessa Terrafamen toimitusjohtaja Joni Lukkaroinen käy läpi yhtiön vuoden 2019 tuloksen.

Webcastia voi seurata suorana osoitteessa www.terrafame.fi. Webcastin aikana kysymyksiä voi esittää osallistumalla neuvottelupuheluun soittamalla numeroon:

FI: +358 981 710 310

SE: +46 856 642 651

UK: +44 333 300 0804

US: +1 855 857 0686

PIN: 91994862#

Lisätietoja:
Sanna Päiväniemi, viestintäjohtaja, Terrafame Oy, p. 020 7130 800 (vaihde)

Terrafame Oy on suomalainen monimetalliyhtiö, joka tuottaa nikkeliä, sinkkiä, kobolttia ja kuparia Sotkamossa sijaitsevalla kaivoksellaan ja metallitehtaallaan. Rakenteilla olevan akkukemikaalitehtaan myötä päätuotteemme nikkeli-kobolttisulfidi jalostetaan sähköajoneuvojen akkuihin sopiviksi nikkeli- ja kobolttisulfaateiksi. Tavoitteenamme on ympäristön kannalta kestävä, turvallinen ja taloudellisesti kannattava liiketoiminta. www.terrafame.fi