Julkaistu 26.11.2020 klo 09.00

Terrafame järjestää asiakaswebinaarin keskiviikkona 2.12.2020

Maailman ympäristöystävällisimmät akut – mitä ne edellyttävät toimitusketjulta?

Olet tervetullut osallistumaan Terrafamen asiakaswebinaariin, jossa keskustellaan nikkelisulfaattituotannon näkymistä.

Terrafamen tuotantotiimi esittelee taustoja akkukemikaalitehtaan teknologiavalinnoille ja webinaarissa käydään myös virtuaalisella kierroksella Terrafamen uudella akkukemikaalitehtaalla.

Englanninkielistä tapahtumaa isännöi Terrafamen toimitusjohtaja Joni Lukkaroinen.

Milloin: 2.12.2020 klo 11.00-13.00 (Suomen aikaa).

Missä: Online Webinaari

Miten: Rekisteröidy tästä https://terrafame.videosync.fi/terrafame-battery-chemicals-webinar/register

Rekisteröidyttyäsi saat Outlook-kalenterikutsun, joka sisältää linkin tapahtumaan. Kysymyksiä voi esittää webinaarisivulla olevan Send a question -painikkeen kautta.

Tapahtuman jälkeen klo 14 järjestetään median edustajille suomenkielinen neuvottelupuhelu, jossa on mahdollista esittää kysymyksiä webinaarin aihepiiriin littyen.

Neuvottelupuheluun voi osallistua soittamalla numeroon:

Finland: +358981710310

Sweden: +46 856642651

United Kingdom: +44 3333000804

United States: +1 6319131422

PIN: 56184736#

Sanna Päiväniemi, viestintäjohtaja, Terrafame Oy, p. 020 7130 800 (vaihde)

Terrafamen toiminnan tarkoituksena on keventää liikenteen hiilijalanjälkeä vastuullisesti tuotetuilla akkukemikaaleilla. Terrafamen yhdelle teollisuusalueelle sijoittuva integroitu tuotanto omasta kaivoksesta akkukemikaaleiksi on ainutlaatuinen energiatehokas kokonaisuus, joka tarjoaa asiakkaille läpinäkyvän, jäljitettävän ja aidosti eurooppalaisen akkukemikaalien tuotantoketjun. Terrafame aloittaa akkukemikaalien tuotannon vuoden 2021 alkupuolella. Uusi tehdas on yksi maailman suurimmista sähköautojen akuissa käytettävien akkukemikaalien tuotantolinjoista ja sen tuottaman nikkelisulfaatin hiilijalanjälki on yli 60 prosenttia pienempi kuin teollisuudessa keskimäärin. www.terrafame.fi